To do or not to do

Jag har stora kval med mig själv varje gång jag funderar på om jag ska raka mig eller inte.
Å ena sidan så känner jag mig kvinnlig utan att raka (ja detta går minsann!) men å andra sidan känner jag mig FIN när jag rakar. Denna gången förlorade den vettiga sidan av mig och jag rakade av mig allt.
Det är så synd att man ska vara så tvistad i sånna frågor men det är svårt när man är s.k barn av sin tid. Vi har fått sagt att det är äckligt att inte raka, men så ska det inte vara.
Jag kommer fortsätta ha bråk med mig själv i denna fråga, vi får bara se och hoppas att när jag en gång får barn har modet att säga ifrån mig själv det dumma med rakning så att inte dottern/sonen får några konstiga saker för sig.
För såklart kan jag säga till h*n att det är fel och dumt att raka sig för att känna sig fin och kvinnlig, men jag kan ju inte själv gå och raka mig då, det sänder för mixade signaler.




En kvinna som själv behåller lurvet och är jättevacker, innifrån och ut enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0