The yellowhandkerchief

Inte är det väl så underligt att jag tycker att hon är någon som man verkligen kan se upp till?
Någon som är så innerlig och berättar om sitt arbete på ett så, vackert sätt som hon alltid gör.

 

Hon får mig att må bättre.


Sen struntar jag fullständigt i det faktum att jag inte känner henne för det är inte det som är poängen. Poängen är att jag har funnit någon som ger mig en så bra känsla och som får mig att vilja utveckla mig, att bli bättre. Inte nödvändigtvis på det sättet hon är utan på mitt egna sätt. Det är inte klokt att en människa kan påverka en som hon gör, när man inte känner henne. Underbart.

Jag skulle nog inte dra upp det om det inte vore så att jag faktiskt tror att detta hör ihop, men är hon inte fruktansvärt vacker?
Hennes personlighet utstrålas på ett så behagligt sätt.

Hon är en riktig inspirationskälla.

 

Ja, vad sägs om det här som första inlägget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0