Sylvia Browne

Sitter med Sylvia Brownes bok ' livsredskap ' och känner mig fruktansvärt besviken. Inte undra på att man tappar tilltron till om Gud finns, om andar existerar m.m.
Det finns lurendrejare överallt och det är oerhört dumt att leka med andra människor utan en eftertanke bara för att tjäna pengar.
Just nu vet jag inte om jag ska fortsätta läsa boken men vi får se. Den är ju fortfarande intressant men man kan ju minst sagt säga att jag kommer gå in i den med kritiska ögon.

Funderar även på att gå ner till affären och köpa lite godis till Big bang theory. Vi får se, vill egentligen inte äta för mycket strunt. Men behöver ju faktiskt bröd också..Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0