In the air

Jag har jättesvårt för tron på Gud. I min själ känns det som att han finns men jag har väldigt svårt att se att han har skapat mig, dig och hela världen.
Det värsta är att jag skulle bli totalt lynchad om jag berättade för dom hemma eller mina vänner om det , det går inte att prata med dom om det vilket jag fick erfara igår. Det var lite komiskt vad alla satte en envis sida till.
Men jag tror inte på bibeln och tycker att det är så fult att så många blir lurade av den. Usch och fy!
Anyhow..detta är vad som upptar mina tankar från och till väldigt mycket. Störigt som tusan.

Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Jag tror inte heller på gud. Inte det minsta. tror bara att allt är påhitt!

2010-02-13 @ 20:11:51
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0